Elikkäs tuolla kaupassa erehdyin poikkeemaan viime sunnuntaina ja sorruin ostamaan... Ei voi kun ihmetellä kaupan erityisen nopeeta toimitusta Englannin maalta. Torstaina oli nimittäin paketinnouto-lappu odottamassa eteisen lattialla. Tällasia ostin:

Tämä neljän paketin tarjous maksoi 18,50 puntaa elikkäs jotain 23 euroo.

Tässä ihana ihana Michael Powellin kylä. Toi tudor-house on upea!

Sit kirja jossa Nalle Puh -malleja, kun halvalla sai....
Mä pimahan kohta tänne kämpille, ku täällä on niin per*****n kuuma! 29 astetta!!!!!!!!!!!!! Oon yrittänyt tehä noita ristipistoja taas, mutta seki on tuskasta tässä kuumuudessa. Huomenna meen kauppaan kattoo sellasta pörrää. Mulla on sellane, mut Tietenkin se on kotonakotona... =( No, torstaina alkaa LOMA ja pääsen viileempiin ilmastoihin *valivali*...


Sit saan olla pari viikkoo Onskan kans =)




Kommentit