Mä en jaksa enää tota valkosta! Sitähän on ainakin neljännes tosta työstä. Mä luulin, että jouluikkuna on valmis kun saa värilliset osat pisteltyä =( Vielä 7 ikkunan raamia jälellä. Ne on kaikken inhoimmat pistellä! Kyllähän tuota isoa lunta pistelis mutta noi pienet *nari,nari*...

Tilannetta ei helpota yhtään se, että tänään tuli vihdoin yksi minipakkaus M.Powellia Kirjokkaasta. Se tuntuu niin mukavan pieneltä kankaanpalalta, eihän siitä tule kuin 12,7 cm kanttiinsa. Kun taas tota valkoista on pelkästään saman verran ripoteltuna pitkin mallia ; (

Sitä paitsi tuo Tutankhamonin kirous leijuu mun yllä. Siitä kai johtuu, että mun Amilon cd-asema sano tällä viikolla työsopimuksen irti. Siitä johtuen piti ostaa muistitikku, jotta saa omat jutut koneelta talteen toiselle koneelle, kun tämä kapistus noudetaan huoltoon ens viikolla.

Tutankhamonin työtä olen sen verran hivellyt, että tänään silitin sen aidakankaan. Mua kyllä hirvittää tuon työn koko, koska kangas on noin 3 kertaa jouluikkunan kokoinen *glumps*. Tulikohan tuosta ikuisuusprojekti...? Niin ja eilen illalla tosiaan otin vähän kopioita mallista, jotta pystyy sitten merkkaamaan siihen mitä on jo pistellyt. Alkuperäiseen ohjeeseen ei viiti mennä sotkemaan.

Pyörittelin kyllä vähän tuon mallin kanssa silmiä, kun aloin kattoo että sitä mallikuviota on about 14 kpl A4-sivua. Sit huomasin, että ohje on kahtena eri versiona. Toisessa on ne jälkipistot (viivat), toisessa ei. Olen usein miettinyt, miksi ei esim. Nalle Puh-töissä ole näin, koska niissä jää usein huomaamatta ne 1/4 pistot sieltä ääriviivan alta. Tuossa Tutankhamonissa ei ONNEKSI ole niitä 1/4 pistoja. Mä vihaan niitä. Mä vihaan tänään monia asioita ; )

Koska tänään ei ole esitellä käsityökuvia, turvaudutaan Onskaan.

454396.jpg