Täällä ollaan tosiaan sängyn pohjalla potemassa vaihteeks angiinaa ja kuumetta. Justha mulla se viimeks oli marraskuussa. Olin jo eilen töissä ihan paleltumispisteessä, ja kun lopulta pääsin töistä viiden jälkeen lähtee kotiin ni kämpillä mittasin 38 asteen kuumeen. Et ei kait ollu ihme, et tärisin koko päivän töissä. Kerkesinhä mä tänäänki olla puol päivää töissä, ennenku pääsin käymään lääkäril. Tää ja huominen saikkua (huimaa!)... Saa nähä ehtiikö tervehtyä viikonlopun aikana. Hirvee ressi on vain päällä, ku tietää mikä työmäärä oottaa maanantaina... Puuh...

Mulle ei ole Magnolian leimasimet vieläkään tipahtaneet postiluukusta, mutta onneks olen korjannut tilanteen tilaamalla taas jotain muuta uutta... ; ) Esim. tällaisen, josta olen jo kauan haaveillut. Tän tilasin Käsityökorista:

1559733.jpg

Sit täydensin mun Mullan alla-sarjan täydelliseksi Cdon.comista:

1559725.jpg

Niin ja tulihan mulle Kirjokkaastakin yks paketti alkuviikosta, mut siitä mulla ei ole kuvaa...

Blogilista on muuten nykyisin aivan syvältä. Mut siitä on muut tainneet jo tilittää ihan tarpeeks....