Olen siis käymässä Keski-Suomessa tänä viikonloppuna. Aika mennyt vain oleskellessa. Niin paitsi, että eilen kävin pika-pikaa Tuurissa, kyläkaupassa. Vesahan vietti perjantaina 13. päivä 40-vuotis synttäreitään ja tänä viikonloppuna oli Tuurissa MiljoonaRock. Tosin en noiden kummankaan tapahtuman takia sinne mennyt (vaan äiskän dna-liittymän hankkimisen takia...) Näin muuten itte Vesan sekä Matti Nykäsen! Masa möi kauppakadulla jotain kirjojansa ja muuta "fanikamaa". Kovasti näkyi ihmisiä kiinnostavan Matti, salamat ainakin vilkkuivat siihen malliin =) Perjantaina oli Tuurissa paljastettu riippuvapuutarha, joka oli kyllä tosi hieno. En vain tiedä mistä toi liite riippuva- siihen on tullut. Ei se mistään riippunut ; ) Mulla on pari kuvaakin sieltä, mutta nepä on tuossa kännykässä ja piuha Helsingissä. Eli ne kuvat tulevat tänne sitten myöhemmin...

Ristipistojakin olen saanut tänään jonkun verran aikaiseksi. Täytyy laittaa kuvaa, kunhan pääsen Helsinkiin. Palatakseni Tuurin reissuun, kaupassa näkyi kyllä todella paljon bändipaidallisia ihmisiä. Ja jopa joku toinenkin Lordi-paidallinen mun lisäks ; ) Eniten taisin bongata Lauri Tähkä-paitoja, mutta myöskin joitakin Scorpions-,  Iron Maiden-, Apulanta- sekä Sonata Arctica- paidallisia tyyppejä. Tuosta Sonata Arcticasta tuli heti mieleen mun pari yötä vanha uni, jossa olin Sonata Arctican keikalla ja kaikilla muilla oli ko. bändin paita päällä, mutta mä olin unohtanut laittaa sen päälle... =)

No joo, eipä tässä kait mitään tärkeämpää. Taidan lähteä haukkaamaan jotain... Kuvia luvassa Helsingistä.