487458.jpg

Kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa. Täällä on pärskitty eilinen ja tämä päivä =( Ei ole paljon jaksanut ristipistotkaan kiinnostaa. Tai siis niiden tekeminen, netissä olen kyllä käynyt ihailemassa mitä kaikkea sieltä löytyy. Onneksi mä en osaa tilata ulkomailta mitään =) Kiva kuitenkin kuulla, että mulla on se oma Srpy =)

Tuota edellisen postauksen Nefertitiä olen ihaillut moneen otteeseen. Ja tulostin jo sen 2 sivua pitkän lankalistankin sieltä. Saa nähä missä vaiheessa mä sorrun sen ohjeen tilaamiseen... Onhan se vähän arvokas kyllä... Ja eri lankasävyjäkin on n.80....

Eilen kävin hakemassa uudet silmälasit Tuurista. Tiistaina ne kävin siellä valkkaamassa. Oli hyvä tarjous joka piti käyttää hyväksi. 1-teholasit ja aurinkolasit voimakkuuksilla yhteensä 290 euroa. Nyt vain aloin jälkikateen haahuilee yksien ei-tarjouksessa-olleiden kehysten perään... Ne pelkät kehykset oli 250 euroa. Ärsyttävintä on se, että löysin samat kehykset ulkomaisilta nettisivuilta hintaan 120 euroa. Että siinä on taas Suomi-lisät laitettu hintaan =(

Ai niin, ostinhan mä tällaisen ristipistolehden. En ole ennen tuollaiseen törmännytkään.

487483.jpg

Niin ja Lordin alkuperä -sarjakuvan, mutta se ei taida ketään kiinnostaa ; )

487488.jpg