Kävin lisäämässä pari kuvaa aiempaan päivitykseen, koska joskus niiden lisäys ei onnistunut. Kyseessä oli siis "minitalotaulut".

Tänään oli kiva tulla töistä kotiin, kun tiesi, et eteisen lattialla saattaa odottaa postia... Ja olihan sitä =) Kävin huutamassa pari jutskaa Huuto.netistä viikonloppuna. Ensinnäkin Nalle Puh -aiheinen ABC-ristipistokirja. Ja tietenkin sieltä löytyy aakkoset Ihaa-hahmolla =)

953752.jpg

Sitten löysin lopultakin tämän kirjan, jota olen jo kauan metsästänyt. Nyt mulla olis tuosta kirjasarjasta kaikki 14 osaa. Saa nähä, koska mä luen niitä... ; ) Joskus olen muistaakseni yhden niistä lukenut.

953748.jpg

Ja nyt mulla on uudet "retro-verhotkin" ikkunassa. Kangas on Ikeasta kotoisin. Ja aikas värikästä, täytyy myöntää. Mut kyllä siihen silmä tottuu... Kuva vähän vääristää värejä. Todellisuudessa ne on hiukka terävämmät.

953761.jpg

Pitäisköhän siirtyä vähän viel surffaa Huutoon ennenkuin sammahtaa.... Ai niin, kiitokset kaikille Onnin masu-kuvan kommenteista =)