Tänään odotti mukava kirjekuori oven takana, kun tulin töistä. Mulla oliki pieni aavistus sähköpostin perusteella, et se on tänään mulla perillä =) Kysehän on mun Magnolia-leima-tilauksesta...yhdestä niistä.... Tässä kuva, tattadadaa!

1270107.jpg

Ihana-ihana-ihana talo! Pitäähän rakennusalan naisella olla talo ; ) Sit ku en viittiny yksikseen pelkkää taloo tilata ni piti ostaa joku muukin leima, ja sit päädyin tohon merenneitoon. Sekin on ihana, nätti jne, mut toi talo on ihan päällikkö! Noh, kunhan mä saan nyt sit viel sitä mustetta, ni pääsen kokeilee näitä =) Nyt vois sanoo, niin kuin Twin Peaksin Laura Palmer. "Sometimes my palms itch..."

Tänään on ollut taas ihan perussetti-päivä. Töissä palo pariinkin otteeseen käämit. Mut onneks sieltä pääs taas pois puolneljän jälkeen. Sit kipinkapin ruokakauppaan. Sit iltanokosille puol6. Ja ku heräsin ja katoin kelloo, ni olen et WHAAAAAAATTTT? Kello oli 21.57! Sit tulee päähän vain yks ajatus: Miten mä nukun ens yönä? Noh, täytyy luottaa siihen, et lukemalla nukahtaa....

Mä kävin sähköpostis just, ja voin kertoo et huomenna pitäs olla taas kiva avata ulko-ovi töiden jälkeen *wink,wink*... FinnStamperin Sarilta tuli viesti, et mulle on lähtenny postii =) Mua muuten otti tänään NIIN päähän se, et mä en pääse työkoneelta ollenkaan mun suomi24-sähköpostiin. Kun meidän suuri yrityksemme on estänyt pääsyn ko. sivuille... Murr.... No, tarpeen tullen pitää kämpil ruokiksella tutkii sähköpostit =)

Kiitokset Onnin puolesta Kissakuvahaasteen kommentoijille Sannamarille ja Makepeacelle. Onni on munkin mielestä ihana lutunen katti. Harmi vain kun mä nään sitä niin harvoin, ku Onni asuu iskän ja äiskän kans kotonakotona Keski-Suomes. Mut ehkä taas pian, ku jaksan lähtee sinne ajelee... Noh, nyt mä lähen blogikiekolle ja sit yritys nukkumaan. Huomenna taidetaan palata taasen postipäivityksen merkeissä! Son moro sano poro!