Uskokaa tai älkää, ristipistotyö on kaivettu taas esille. Tällä kertaa se kaikista isoin työ, nimittäin Tutankhamon. Eilen illalla aloin sitä pistelee, ja monta tuntia sen kanssa vierähti, vaikka eihän se paljon edennyt... Mut onpahan nyt taas ainakin yritetty. Kyllä tuos äskenkin pistelin, mut kyllä mä olen niin naatti päivän jälkeen, et vähän tuskasta se on näin varsinkin maanantaina. En tiiä mitä mä aina jännitän tuossa sunnuntain ja maanantain välisessä yössä? Tais jäädä unet viime yönäkin vajaaseen 5 tuntiin... =(

Töissä olikin sitten taas sellanen räjähdys-aamu. Kaks työmiestä otti yhteen jo heti seiskalta, ja taisin siinä itekki sitte vähä jotain tuhasta sille enemmän manaavalle. Annoinki olla miekkosen sitten ihan omissa oloissaan loppupäivän... Ehkäpä se on huomenna paremmalla tuulella.... =)

Mun pitää varmaan kohta alkaa pysyttelee poissa blogeista, joissa on kissojen kuvia. Iskee muuten kissakuume tosissaa päälle. Ois niin kiva ku ois sellanen kissakamu tääl kämpil seurana =)

Mä taidan alkaa pikkuhiljaa yöpuulle ni jos vaik sit aamust heräis virkeenä.