Teija kyseli ohjetta tuuppi-videon lisäämiseen. Yritän tehdä tähän sellaisen:
1. Ota haluamasi tuuppi-video esille, ja sitten menet sen embedin päälle, jonka päällä painat ensit hiiren vasemmalla (teksti maalautuu) ja sitten hiiren oikealla. Avautuu valikko josta valitset hiiren vasemmalla "valitse kaikki".
2. Paina hiiren oikealla ja valitse kopioi (hiiren vasemmalla).
3. Mene vuodatuksen tekstilaatikkoon ja paina "vaihda koodinäkymään".
4. Vie hiiri tekstilaatikon päälle ja paina hiiren oikealla. Esiin tulee valikko josta valitset hiiren vasemmalla "kopioi".
5. Nyt embed-teksti ilmestyy tekstilaatikkoon.
6. Kun painat "vaihda editorinäkymään" tuupin video näkyy kuvana jossa on punainen rasti.
7. Voit kokeilla videon näkymistä painamalla "esikatsele". Mulla se ainakin toimii näin.

EDIT klo 15.31 Juu.... kattelin vähän mitä oon aamulla puolinukuksissa kirjoittanut. Ja kyllä oli menny niin oikeat ja vasemmat näppäimet sekasin, ettei ihme jos sullakin Teija näkyy siellä päivityksessä ties mitä =) No, koitin nyt ihan täyshereillä korjata tuon ohjeen oikeeks.

Tää oikea-vasen-juttu vähä alkoi nyt huolestuttaa, ku tulee mieleen niin kehällä ajo. Ku IKINÄ mä en muista missä on itä ja missä länsi, vaan aina mun pitää veisata se sama pohjone-etelä-itä-länsi, ku oon menossa autolla jonnekin. Se ei vaan tule automaattisesti.... Mut jos mulla alkaa oleen kohta vaikeeta oikeen ja vasemmankin kanssa..... ; )