Illinkillissä oli tänään ufo-esittely. Mäkin pidän nyt oman. Ensin viivattomat =)

564734.jpg

564735.jpg

564736.jpg

Sitten vähän enemmän keskeneräisiä. Mikähän on joulusukassa alkanut tökkii. Ehkä toi väriyhdistelmä vihree-punanen. Nyt jos alkaisin tekee tota niin ehdottomasti joulunsiniselle aidalle.

564740.jpg

Seuraavassa työssä mä kyllästyin, kun kaikki 3 Ihaata istuu lähes samassa asennossa. Ja sitten toi helevatan nurmikko! Siinä on niitä järettömiä pistoja (niitä puolikkaita) järettömän paljon! Niinkuin noissa kukissakin! Äh!

564743.jpg

Tämä on muuten sitten Ihaan selkä ja itse asiassa mun ihan eka ristipistotyö ; ) Ja taitaa olla ihan kaikkein surkeimmassa vaiheessa....

564741.jpg

Tyynyyn pitäisi vielä tehdä yksi Eeyore-sana. Eli siinäkin olen jo oikaissut tuohon olkihattuun. Saas nähä kuinka mun pinna tulee kestää enää noita Ihaa-töitä, ku niissä on niitä ärsy-pistoja. Vaikka onneks mulla ei ole hamstrattuna paljon noita Ihaa-juttuja.... ; )

564742.jpg

Tässä työssä mä kyl-läs-tyin noihin eri värisiin ruskeisiin. Niitä oli aivan liikaa....

564739.jpg

564738.jpg

Tutankhamonia ei ole kyllä vielä työnnetty laatikon pohjalle, vaan joka päivä se on mun valvovan silmän alla... ; )

564744.jpg

Nämä ovat kyllä oikeestaan valmiit. Mutta en mä näistä taida mitään kirjanmerkkejä haluta. En tiiä mitä noille tekis jos esim. haluis seinälle laittaa.... Hmm....

564745.jpg

No oli näiden penkomisesta se hyöty, et löysin kaksi ISOA palaa aidakangasta joiden olemassaoloa en edes muistanut.