Mulla ei taida nykyään olla paljon muuta kertomista, ku päivittää mun ostos-listaa.... Viime viikolla tuli pari uutta levyä Sonata-kokoelmaan...

1456590.jpg

1456592.jpg

Sitten oli keskiviikkona vähän käyrä pystyssä töiden jälkeen, joten menin Sittariin ja ostin...

1456594.jpg

Eka tuotantokausi tuli jo katottua tuosta Paosta. Oli kyllä aika koukuttava sarja... Ja mun boxi-ostokset ei pääty tähän tältä viikolta... Olen jo piiiiiitkääään oottanut että Täydellisten naisten 3. tuotantokausi halpenee kaupoissa, ja nyt se sitten oli tapahtunut joten pakko oli sortua siihen eilen...

1456595.jpg

1/3 olen jo tuosta kattonut =) Mitäpä tässä muutakaan tekemistä on, ku ei pahemmin ole viikonloppuseuraakaan. Toi sarja on niin hyvä! Tällä kertaa ei muuta raportoitavaa.

P.S: Poistin kirjain-jutun kommentoinnista. Saa nähä kuinka käy...