Kävin tänää "vähän" kiertelee kauppoja. Kaikenlaista tuli ostettua... Aiemmin viikolla ostin dvd-boxin Mullan alla, kausi 4. Hintaa vain 10 euroa!

717790.jpg

Sonata Arctica on sekoittanut mun pään. Saldona uusin levy ja konsertti-dvd...

717789.jpg

717788.jpg

Anttiloista olen jahdannut tuota Rimakauhua ja rakkautta -sarjaa. Nyt osui kohdalle joten...

717787.jpg

Pyörähdin Myyrmannissa. Siellä on divari, josta löytyy edullisia pokkareita. Vaikka enhän mä edes lue!

717782.jpg

Sit Tiimarista muistivihko työmaalle (tarpeeseen!) ja pari rasiaa alessa olleita niittejä.

717779.jpg

Ostin vielä pari halpaa (1.99 euroa kipale) elokuvaa Anttilasta. Niin ja pahvisia säilytyslaatikoita, kun oli vain 3,95 noi kolme kappaletta

717783.jpg

717786.jpg

717778.jpg

Eiköhän tossa ollutkin taas parin kuukauden ostokset.... =)

Täydellisiä naisia olen katsellut nyt jotain 30 jaksoa... On muuten tosi hyvä sarja, vaikka en tykännyt siitä yhtään silloin, kun tuli teeveestä. Jotenkin on niin rasittavia aina ne jatkuut.

Mun käsityörintamalla ei ole tapahtunut yhtikäs mitään. Mä olen niin poikki töiden jälkeen, että ei paljon nappaa käsityöt. Sitä paitsi viime viikko oli taas tosi lämmin, joka tarkoittaa sitä et kämpillä on tosi kuuma ja nihkee olo. Siinä ei paljon viitsi ottaa aidaa käteen. Sotkee vain koko työn. Mutta onneks on noita ahkeria ristipistobloggaajia, ni voi edes käydä heidän aikaansaannoksiaan ihailemassa.

Mulle on muuten nyt iskenyt jonkun ihme pakkomielteen noista tv-sarja-boxeista... En tajua miks? Välillä vain tulee sellanen ihme iili päälle, et on pakko saada jotain.... =) Olen pidemmän aikaa etsinyt ittelleni alleviivaustusseja (halpoja!), ja tänään löysin sellaiset 2 eurolla, ja ostin. Vaikka en mä edes tiedä mitä teen niillä =) Ja sitten vielä kolmas pakkomielle, eli paksu muistivihko. Sellanen oli saatava vaikken tiiä mitä siihen kirjoitan! Mä olen outo...

717780.jpg

Ehkä mä nyt alan vähän kattelee jotain dvd:tä, jos nyt sit en nukahda....