Tämä päivä on menny ihan vain sängyn pohjal maatessa. Kurkku on suht vähän kipee, eikä läheskään niin kauhean näköinen ku viime kerralla. Viimeks siel näky valkoisten peitteitten lisäks sellast mustaakin systeemiä.... Kuumetta ei ainaskaa aamust ollu, illalla 37,7.

Avasin mun Bastinin ristipistopakkauksen ja ihan kokeilumielessä kokeilin tuota evenveawe-kangasta, kun mulla ei ole aiempaa kokemusta sen pistelystä. Ei se nyt ihan pahalta tunnu, mut toi kangas on älyttömän iso pitää käsissä. Työllähän on kokoa 49 x 69 cm. Tässä taas näkyy mun suuruuden hulluus... Mitään pienempää ei kannata kokeilla ensin....

Mä en kyllä ensimmäisen levyn jälkeen ole oikein perustanut tästä Voutilaisesta, mut nämä kappaleet on aikasta hyviä.

Palatakseni vaihteeks Magnolian leimasimiin, ni ei näkyny tänäänkään olevan postipojan mukana =( Nyt mulle sitte varmasti kävi nii, et ne veloitettiin, mut ei koskaan lähetetty... En tiiä otanko riskin ja tilaan kesäklubipaketin, kun se on vielä mahdollista tilata.