Jospa taas palailis tähän blogi-maailmaan päivittämään. On tullut hiukka taas tehtyä ostoksia...  Ristipistotyöhön en ole taas koskenutkaan. Tai sen verran et laitoin sen takaisin pussiin, jottei likaannu... ; )

Mä tosiaan sitten lopulta sain Magnoliankin leimat, kun kirjoitin sinne vielä toisen kerran ja narisin. Kaippa ne mun viestit meni perille, koska sain sieltä nämä pari extra-leimaa.

1685280.jpg

No otin riskin ja tilasin kesä-paketinkin. Muiden blogeissa olen jo nähnyt päivityksiä, jossa kerrotaan et Magnolia on veloittanut heidän tiliään. No, en ole vielä kauhean huolissaan, koska tein tilauksen ihan viime tipassa. Syksyn pakettia en ole vielä tohtinut tilata.... Sen sijaan Crafticasta tilasin viime viikolla tällaisen tausta-leiman:

1685286.jpg

Samassa paketissa tuli myös Penny Black-leimasinsetti sekä vähä kukkasia:

1685283.jpg

1685275.jpg

Minä Suuri Leimailija vain odotan sitä päivää, kun saan aikaseks alkaa askartelee-paskartelee. No, onpahan ainaki värkkiä jo valmiina oottamassa =)

Sitten vähä elektroniikka-ostoksia. Töitä ajatellen ostin ittelleni askelmittarin. Siellähän joutuu päivän mittaan kävelee ihan kiitettäviä määriä. Näytössä on perjantain lukemat:

1685276.jpg

Sit mulle iski Ipod-kuume. Ja mun kuumeet ei yleensä tuppaa menee ohitte...

1685274.jpg

Jep. Marjolein Bastinkaan ei ole jättänyt mua rauhaan, vaan mun piti hankkia tällainen pikkuriikkinen työ lojumaan tuonne laatikon pohjalle.

1685293.jpg

Juhannuksen vietin kotikulmilla, ja eksyin taas Twin Peaks -maailmaan, jonka seurauksena ostokset levykaupasta:

1685277.jpg

Tää levy tuli mulle niin puskista. Mä olin et "mitä, mitä, mitä?" ku en ollut kuullutkaan tällaisesta levystä, vaikka on jo viime vuonna ilmestynyt. No nyt se on mulla =)

1685278.jpg

Julee Cruisehan esiintyy myös Twin Peaksissa. Mm. hetkellä jolloin Jättiläinen ilmestyy Roadhousessa erikoisagentti Dale Cooperille...

No, hieman vielä lisää askartelukamaa. Eli tällaisia ihania Diddl-kiiltokuvia Stockmannilta. (Oikein hypistely-tavaraa...)

1685290.jpg

Jumbon Tiimarissa oli jokunen viikko sitten halvalla tarroja. Tollanen yks arkki maksoi muistaakseni 50 centtiä.

1685292.jpg

No tässähän näitä jo oli. Eikä tässä ole vielä kaikki.... Mut ehkä tää piisaa...