Tänään on onneks tehty jo pakkokeikka kauppaan. Jääkaapissa ku ei ollu mitään varsinaista syötävää, ni pakkohan se on lähtee, vaikka ei olekaan ihan iskussa terveyden puolesta. Ja kyllä huomaskin, et kunto ei ole ihan kohillaan, sen verta pukkas hikee ottaa... 

Lauantai on FamilyHell -päivä Jumbossa... Olen sen niin sata kertaa huomannut.... Ja sen takia lähinkin hetimmiten 9 pintaan liikkeelle. Ja niin oli lähtenyt KissalanPojatkin. Siellä ne oottivat ns. Jumbon takaovella pilliensä kanssa. No eipä mitiä hätiä, muuta ku puhaltaa. Ois pitäny sanoo, et se ei taida angiinaan reagoida ; ) Ihan oli näpsäkän näkösiä Jepareita ; ) Luultavasti kyttäsivät korjaussarjan-hakijoita...

Mun kauppalistalla oli uus hammasharja (koska en haluu enää niitä angiina-pöpöjä siitä vanhasta!), huulirasva (ne kaikke 10 entistä on Jossain...) ja jotain silitettävää nauhaa mun ristipistotyön reunaan (koska mulla ei ole ompelukonetta, ja kangas rispaantuu koko ajan...). Sen sijaan mun listalla Ei ollut mitään Lordi-kamaa, mutku halvalla sain (niinku S. Vilen). Tää Lordi-herääminen johtuu taas aivan toisesta jutusta, josta kertonen tuonnenpana...

1563884.jpg

Mä harjoittelin eilen tekee sit niitä ristipistoja tolle evenveawe-kankaalle ja tän verta sain aikaseksi. SatuA antoi mulle vinkin, et kannattaa hankkia kehykset tuohon pistelyyn ja niin mä jouduin käydä sitten shoppailee eilen Kirjokkaan sivuilla. Tällanen vanha rengas-kehys löytyi mun laatikosta, joten ajattelin tänään kokeilla auttaako se yhtään tuossa pistelyssä. Kangas on hurjan iso, ja huomattavasti painavampaa kuin aida... Niin ja tuossa kuvassa näkyy tuollainen silitettävä nauha-paketti, jonka ostin. Saapa nähä auttaako yhtään rispaantumiseen.

1563891.jpg

Kävin myös pyörähtämässä Tarjoustalossa, ja siellä osui silmiini Disneyn 3-ulotteiset magneetit. Magneetit on kooltaan n. 10 cm kanttiinsa. Aiheina oli Nalle Puh, Ankkalinna ja noi Vanhat autot. Mä pengoin ja pengoin, ja lopulta löysin Ihaan yhdestä avaamattomasta paketista! Ja noi vanhat autot on aivan ihania. Niitä oli varppina 15 erilaista. Tässä mun ostokset. Ai ni, hintana euro per kipale.

1563900.jpg

Täl reissul en tainnukkaa muuta sit tuhlata... Nyt taidan kaivaa silityslaudan esille, ja kokeilen tuota nauhan silittämistä kankaan reunaan....