Nyt mulle selvis mistä mun pieni kuumeilu, kurkkukipu ja turha nuha johtuu. Mä olen allerginen. Ääriviivoille elikkäs jälkipistoille ; ) Kun tuossa selailin mun viime aikojen ristipistotekemisiä niin onhan mulla yks työ valmis jälkipistojaan myöten sitten lokakuun... =(

Mun 3-ihaan taulussa olisi Ihaa II valmis muuten mut viivat puuttuu, pieni Tikru-työ on valmis muuten mut viivat puuttuu, jouluikkuna valmis muuten mut viivat puuttuu... Ja kohta mulla on mökkikylä valmis muuten mut viivat puuttuu =) Mistähän löytyisi sellainen viiva-kauppa? Noh, sitten kun mä saan ne viivat tehtyä, ni tiedän jo nyt, että mulla alkaa olee töitä ilman kehyksiä ; )

Pistelin mökkikylää taasen pari tuntia. Ois saanut Mr. Powell maalata pari taloa siniseksikin, kun mä en oikein tuosta keltaisesta jaksa innostua. Nythän kylässä on pelkästään 5 keltaista taloa... No, ehkä mä kuitenkin siirryn nyt niiden pariin vielä...