Kello 6.05 on taas herätty, näin lauantaiaamun kunniaks ; ) Ja olipas kiva tulla omille sivuille, kun huomasin, että mulla on 8 uutta kommenttia! Ikinä ennen ole ollut näin montaa. Kiitos Salakirjojalle = ) Täytyy heti laittaa Sinun blogi suosikkeihin!

Loppuviikko oli hiukka huonotuulinen, joten eilen piti piristää itteänsä ja käydä töistä tullessa kaupassa. Ja mikäs sen kivempaa, kun hyvä suomalainen musiikki! Kuva on kyllä huo-no. Joutunen laittaa sen nyt kuitenkin tähän hätätapauksessa ja ehkä otan uuden version myöhemmin.

831674.jpg

Mä veikkaan, että mulla saattaa mopo karata tässä vielä ton yhtyeen bändipaidan suhteen lähipäivinä. On niil niin hienoja t-paitoja ettei mitää rajaa... Laitetaanpa tähä kuva esimerkiks. Tai kolme.

831675.jpg

831676.jpg

831677.jpg

Toi eka on ihan mun ehdoton suosikki! Ja sen mä aion vielä hankkii ; )

Mä ajattelin tänään osallistua Onnin kanssa Kissakuvahaasteeseen. Ei kai se haittaa vaikka Onni asuukin "böndellä", ja me ei tavata ku joskus viikonloppuisin. Mun Onska se kuitenkin on osittain ja kuvat itse ottamia... No, siitä sit illemmalla lisää. Tänään ajattelin lähtee käymään Myyrmannis, huvikseen. On muuten niin pitkä päivä kämpillä. Ulkonakin näkyisi sataneen....

Elikkä se on moro!