Näin Marin sivuilla Simpson-avatarit, ja pakko oli mennä taiteilee ittellekin... =)

sunnuntai, 29. heinäkuu 2007
Näin Marin sivuilla Simpson-avatarit, ja pakko oli mennä taiteilee ittellekin... =)

33 vuotias harrastelee jos jonkinmoista vaihtelevalla innostuksella.... ja menestyksellä...
Kommentit