Tällä hetkellä on neule edistynyt 16,5 cm. Nythän tuossa ei tarvi muuta kuin oikeeta neuloa. Mutta vähän on ahtaan tuntuista tuo kutominen, kun mulla on sen verta lyhyt tuo 4 pyöröpuikko. Jospa sais viikonloppuna hankittua uuden, pidemmän. Mua niin vaivas toi paidan ympärysmitta, että piti kutoa nuo silmukat kahdelle pyöröpuikolle ja sitte tsiigata sitä mittaa. Kai se mahtuu... =) Enpä jaksanu kuvaa ottaa, kun ei tuossa ole oikein mitään kuvattavaa. Jahka mä joskus pääsen siihen kirjo-osuuteen niin sitten laitan viimeistään kuvan.

Yöllä olen kattellu Twin Peaks:ä unilääkkeeks. Nyt on katseltu 4/9 tuosta dvd-boxista. Alkaa olemaan vähän jo vieraampaa katseltavaa. Eli en enää juurikaan muista ulkoa etukäteen sellaisia irtonaisia lausahduksia, kuten tuosta 1-kaudesta muistaa ; ) Mä vain kauhulla aina ootan yhtä karmaisevaa kohtaa, jossa veri roiskuu... Sitä en kyllä yksin tohi kattoo =(

Jahas, MTV3 alkaa Tales from the Crypt. Pitääköhän alkaa seuraamaan. Muahan noi kryptat kiinnostaa =)