Tänään meni töissä ihan suht lupsakkaasti. Huomenna onkin onneks perjantai =) Tänä aamuna meinas olla vaikee herätä, ku piti taas ottaa eilen töiden jälkeen päikkärit 17-20... Ei taho oikein sit tulla uni yöllä, ku pitäs nukkuu...

Tänään en mennykkää pötköllee töiden jälkeen, vaan lähin käymään Jumbos (mulla näkyy Jumbo ikkunasta =). Kävin joululoma aikaan tekee hakemuksen Visa-kortista ja nyt sen sitten sain. Joskushan mä en sitä saanu.... Nyt halusin hankkii sen, jotta pääsisin koklaa Magnolia-leimasimien tilaamista ulkomailta... Mua odottikin kiva yllätys siinä Visa-kortin kirjekuores, ku sain sen mukana 3 x 10 euron lahjaseteliä Plussa-kauppaan. Siis koska olin liittäny plussa-pallot-ominaisuuden siihe korttii.

Sit poikkesin Suomalaisessa kirja-alessakin. Ja nyt sain ostetuks sen kirjan, jota olen kaaauuuuaaaan kuolannut. Nimittäin Kissat-kirja! Sivuja on yhteensä 765 sivua, hintaa oli 12 egeä.

1217794.jpg

Otin pari kuvaa siitä:

1217797.jpg 1217805.jpg

Terkkuja Iirikselle! Tosta kisusta tuli heti jotenki Iiris mieleen ; )

Nyt ei ole tullut ristipistoiltua.... Mut jospa sit viikonloppuna keskittys siihe touhuu... Nyt taidan alkaa järjestelee TärkeidenPapereiden-kansiota, kun vihdoin sain ostetuksia Aakkoset-välilehdet....