No, ei paljon vaikuttanut mun päivärytmiin. Herätyskello soi 5.20. Mulla oli siis tänään töitä, mutta huomenna Vapaa =) Huomenna pitää lähtee kylläkin aamusta asioille. Viimestää 9 pitää olla jo menossa. Mutta enköhän mä taas tänäänkin nukahda viimestään kympiltä.

Ei ole paljon jaksanut ristipistoja ottaa käteen. Huomenna voisin ottaa kuvaa siitä mun mökkikylän viiva-pistelystä. Se ei ole kyllä tosiaankaan vielä juuri missään vaiheessa. Mutta nythän olisi viikonloppuna aikaa sitäkin tehdä. Otin vain rajallisesti mukaan noita käsitöitä tänne Helsinkiin, niin pääse hommat kovin rönsyilemään. Kyllä noita ufoja on jo ihan tarpeeksi.

Paljon kiitoksia kaikille viime päivien kommentoijille. Mulla on ollut tuo kommentointi aika vähäistä. Olen kyllä yrittänyt lukea päivittäin noita blogien päivityksiä...