On ollu aikas hiljaiseloa. Ei ole vain huvittanut mi-kään. En tiiä huvittaako vieläkään sen kummemmin, mut jos nyt jotain yrittäis tänne jaaritella. Vaikka mun viime aikojen ostoksia =) On tullut kyllä aika lailla ostettua taas kaikkee viihdykettä. Pari viikkoa sitten iski ihan kunnon navigaattorikuume. Siitä pääse ostamalla navigaattorin. Nyt mulla on TomTom720. En ole kyl paljon ehtinyt vielä sen sielunelämään tutustua. Mut sen verran kuitenkin, et kokeilin siirtää siihen mp3, ja ihan mukavasti niitä pystyi sitten kuuntelemaan autoradion kautta fm-lähettimen ansiosta.

1355446.jpg

Dvd-elokuviakin on tullut osteltua ihan liikaa. Prismassa oli 2 euron elokuvia ja ainakin seittemää olen sortunut. Ja sit vielä parit tv-sarja-boxit ja eilinen hairahdus Serial killer....

1355450.jpg

1355449.jpg

Noh... Mulla on vielä haaveissa kaikenmaailman skräppivalokuva-albumi-askartelut, joten toki pitää olla hankittuna rekvisiittaakin. Onneks mä en tiennyt siitä Tiimarin hinnankarkauspäivästä! Mut voihan sitä shoppailla netissäkin. Kirjokkaasta tilasin tällaiset:

1355452.jpg

Tässä esimerkkejä mitä sisältä löytyy:

1355453.jpg

Ja Paperikierteessä sorruin seuraavanlaisiin jutskiin. Ensinnäkin iso-iso-iso rasiallinen sanoja (kaksipuoleisia):

1355454.jpg

Sitten ihania kisu-aiheisia tarroja:

1355455.jpg

Hmm... on ehkä pikkasen keulinu noiden ostoksien kanssa taasen.... Eikä tossa ollut vielä ees kaikki. Mut enempää ei kehtaa esitellä ; )

Olen taas innostunut lukemisesta, joka on yleensä ollut niin takkuista. Luin Kimpassa-pokkarin. Sitä kehuttiin jossain arvosteluissa niiiiiin ihanaksi ja romanttiseksi. Jep. Mulla ei ollu enää puolessa välissä kirjaa mitään kiinnostusta lukemiseen, kun se oli niin yk-si-toik-koi-nen... Mut mä en voinut luovuttaa kesken kaiken. Sivuja 572! En ole ikuna varmaan lukenut yhtä paksua kirjaa.

1355456.jpg

Sunnuntaina sain ton kirjan päätökseen ja sit aloin uuden kimppuun. Tuollainen trilleri, joka selvästikin oli mun makuun. 381 sivua luettuna torstaina. Olen ihan ällistynyt noin nopeasta lukemisesta.

1355457.jpg

Kuvat on muuten aikas surkeita, kun niitä on otettu iltapäivällä huonos valos. Ai niin. Olen muuten huomannut et mun blogi on täynnä PhotoBuckettia, mut en ole saanut vain vielä mitään aikaseks sille. Ehkäpä jo tänään tapahtuu jotain sen suhteen.... Nyt täytyy alkaa siivous ni sit voi ottaa rennosti lopun viikonloppua. HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ!