Edit 21:16 Lisäsin Luetut kirjat sivuihin sekä tein oman Kirjahyllynkin niistä mitä mulla mm. on!

Eilinen päivä meni Jkl reissussa. Kävin työhaastattelussa, tuloksesta ei vielä tiedä, mutta voi kun pääsisin sinne.... Pistely on edelleen kateissa, nyt olen yrittänyt harrastaa sitä lukemista. Yhden kirjan jo sain loppuun ja se on kyllä Ihme! Pitäisiköhän tehdä ihan lukemilleni kirjoille oma sivu tuonne sivuun ; ) Nyt on toinen kirja menossa sivulla 104, mutta toi teksti on SUURTA. No, en osaa oikein mitään kirjottaa nyt. Kohta alkaisi CSI ja sit tulee Irtiottoja. Ai niin, se mun elokuva-tilaus meni käteen. En sitten yllättäen saanutkaan sitä 10 kauhuelokuvan horror boxia, ku oli loppuneet. GRÄÄH! Just sen mä olisin halunnut. No tulihan noita elokuvii nyt kuitenki 8. Onks kukaan kattonut Boogeymania? Takakannen tekstin perusteella on kamala. En mä varppina uskalla ees kattoo sitä yksin =(