... ja vielä light, ni mut oli myyty! Nimittäin: kävin tänään vähän kaupoissa kiertelee ja ettii jotain mukavaa piristystä ittelle. Kiersin paikallisen S-marketin lehti-, lanka- ja levyhyllyt läpi, eikä löytynyt mitään. Ja minä, joka juon limsaa joskus ja jouluna, vaan jostakin päähänpistosta kävelin kaupan viimeiseen kulmaan, limsahyllyjen luo. Ja siinä se oli! Lordi Vanilla light -colaa! Ja toi sininen väri. Ei niinkuin voi olla upeamman värinen =) Ikävä kyllä tuota ei ollut kuin kahta erilaista pulloa hyllyssä, etiketin mukaan niitä on 6 erilaista. Mähän olisin tietenkin ostanut -OX- etiketillisen pullon, koska se hornanhärkä on ihan niinkuin paras Lordin jäsen! Mut mähän painelen maanantaina siihen kauppaan ja vaadin päästä takahuoneen Lordi-pullovarastoille valkkaamaan jyvät akanoista ; )

374793.jpg

Tähän juttuun liittyy taas niin kohtalon ivaa. Olen nimittäin aiemminkin ostanut Lordi-colaa, sitä punaetikettistä, ja säilönyt niitä tyhjiä pulloja nurkissa, koska en ole saanut aikaiseksi liottaa niitä etikettejä irti. Nehän ei todellakaan irtoa muuten, vaikka tuossa etiketin reunassa onkin oikein teksti "Irrota tästä". Noh, eilen otin itteeni niskasta kiinni ja liotin niitä pulloja sit ämpärissä. Ni avot, nyt mä oon taas Lordi-pullo-loukussa ; ) Mutta en ole harmistunut, en en! Mä olin varmaan ku pikkupentu, joka on just saanut tikkarin, ku astelin kassalle nuo aarteet sylissä ; )

Kävinhän mä naapuripitäjässäkin. Ja olisin halunnut ostaa Samos-lankaa, mutta ei ollut. Kaikkee muuta Novitan lankaa kyllä löytyi, mutta ei just tota. Ostin sitten pitkät 3 puikot, 1.30 euroa. Eiköhän tää ollut tässä, tällä kertaa. Ehkä mulla on ens kerralla taas jotain "fiksumpaa" kertomista ; )