On vähä jäänyt taas blogittaminen taka-alalle.... No, olen sentään seurannut muiden ahkeroimista. Ja kytännyt muiden blogeja, koska mä taidan alkaa oleen taas ainut väliinputoaja kuka ei ole saanut Magnolian klubipakettia =( ÄR ja MUR. Voin kyllä taata ja allekirjoittaa, et klubin linkitys häviää tästä blogista, jos en sitä saa... Laitoin äsken sinne sähköpostia, johon kuulemma tuskin tulen saamaan vastausta. Ainoa positiivinen asia on kai se, että sitä pakettia ei ole myöskään mun tililtä veloitettu. Jos nyt osaan sitäkään verkkopankista seurata, kun oli mun ihka ensimmäinen ostos tolla uudella Visalla. Mut MIKS MINÄ JÄIN ILMAN SITÄ PAKETTIA?

Nyt on sitten vappukin ohi, onneks.Tulin kotiakotia jo keskiviikkona, ku keskiviikkona vietin pekkasta. Tänään ois taas edessä takaisin ajaminen etelään elikkä 4 tuntia autoa. Ja huomenna pääsen uudelle työmaalle =) Elikkäs saan ihan uudet työkaverit ja pompotettavat-kin... Saapas nähä mitä on tulossa... Ainut miinus tuossa työmaan vaihtamisessa on sen mukana tuoma työmatka, joka kasvaa nyt 50 km/päivä.

Olen saanut mun dvd-boxeistanikin jo monta katsottua. Täydelliset naiset sekä kummatkin Pako-kaudet. Pako oli kyllä ihan älyttömän hyvä... Ei ihme vaikka sitä on hehkutettu joka puolel. Ja pääsankari Scofield on aikas syötävä... ; ) Kohta mun tarvii varmaan alkaa katteleen sitä Mullan alla -ohjelmaa, jota mulla on jo 4 kautta hankittuna.... Ja se keskimmäinen kausi ois nyt tarjouksessa CD.com:ssa... Niin ja odottaahan mulla vielä Rimakauhua ja rakkauttakin katsomista =)

1456593.jpg

No tälläpä kertaa ei ole juur muuta raporttia, täytyy laittaa kuvia sit ku pääsen takas kämpille. Onniahan täällä on pitänyt filmata, joka suunnasta...