Onpas taas hetki vierähtänyt viime päivityksestä. Mun tämän viikon illat on mennyt LUKEMISEEN. Siis rasti seinään. Mähän en nimittäin tunnetusti lue, vaikka kirjoja ostelenkin. Mut nyt oon vain lukenu ja lukenu. Kahtena yönä jopa kesken unien, ku ei ole muuten enää nukahtanut yöl... =) Tänään sain loppuun Erica Spindlerin kirjan Enkelintappaja (s. 377). Oli ihan jännittävä sarjamurhaaja-juttu. Paitsi, et yöunetkin meinaa olla sitten jotain tappounia...

1081207.jpg

Tässä aiemmin luin Regina Raskin Tänään kotona kirjan (s. 220). Tuo ei kyl oikein ollut mun juttu. Joku uudisperhe-juttu. En ees tiedä miks olen tollaisen kirjan joskus ostanut?

1081212.jpg

Huomennapa taidan suunnata aamusta Myyrmanniin divariin. Sieltä saa ostaa pokkareita 2-3 euron hintaan. Tosin oishan mulla tossa mm. noi Patricia Cornwellin 14 Kay Scarpetta kirjaa lukematta... =) Sorruin muuten taas Kirjokkaan sivuilla ostoksille... Kuvia avaamattomista ristipistopakkauksista siis tiedossa lähiaikoina.