Ensin pitää hehkuttaa. ARI ON IDOLS2007 =) "Hevillä ei hävitä!"

Sitten egypti-asioihin. Mulle tuli yhtäkkiä eilen mieleen, että mullahan on ollut joskus Nefertiti-tyyliset korvikset. Otin niistä kuvan (epäselvän ku mikä!), koska jostain ihmeen syystä olen niitä pitänyt tallessa. Tässäkö on yksi syy mun egyptyilyyn (?).... Hmmm.....

498900.jpg

Tässä sit pisteilyn lomassa avasin YouTuben ja laitoin hakusanaksi taasen Herreyksen. Ja sit pisti silmiin mielenkiintoinen asia. Mullahan oli silloin vuonna 1984 ihon ehdoton suosikki yks noista 3 poitsusta, Louis. Ja nyt aloin kattoo sen esiintymisasua. Sähkönsininen paita ja kultaiset kengät (gyllene skor elikkäs golden shoes). Ja Tutankhamonissahan on juuri noita värejä. Ja mun lempiväri on sininen! Kääk!=)

Ai mullako vilkas mielikuvitus ; )

Mökkiä olen taas tikuttanut vähän menemään, mutta ei oikein nyt jaksa intresseerata...