Ei näistä mun viikonloppunukkumisista tule näköjään mitään. Tänään varmaan puoli tuntia pyöriskelin, ja ajattelin et "en nouse vielä", kunnes lopulta ajattelin vilkaista kelloo: 6.01. No, kun ei enää nukuta niin ei nukuta. Nyt sitten on taas jo aamukahvit keitetty (taidankin kipaista kupin)...

Eilen illalla otin ristipistotyön esille ja yritin pistellä, mutku ei huvita ni ei huvita! Ja se siitä. On niin kiva katella muiden aikaan saannoksia, ja toivois et sais itekkin jotain aikaseks.

Kissakuvahaasteeseen olen saanut mukavan paljon kommentteja, tai Onnihan ne oikeastaan on saanut =) Kiitos niistä kaikista! Onni on kyllä sellanen täplikäs tapaus, nenän vartta myöten.

Ens viikon jälkeen mulla olis sitten tiedossa rakentamista/remontoimista aamusta iltaan. Olen nimittäin muuttamassa. Nythän asun kamun kämpässä, ja kun kaveri tulee takaisin Helsingin maisemiin minä muutan. "Uusi" asunto sijaitsee työpaikan naapurissa. Uusi se ei todellakaan ole, vaan samaa vuosikertaa kuin ittekin olen (76). Ja mitään remppaa sinne ei ole tehty. Joudun siis maalaus- ja mahdollisesti tapetointi-hommiin.... Wc mm. on tällä hetkellä vihree... Grrr... Täytyy ehkä esitellä vähän sitä kämppää täällä blogissa, kunhan ensin saan sinne avaimet. Ens viikol pitäis käydä kirjoittaa vuokrasopimus. Siinä on kans oma show, kun lähtee Vantaan puolelta kesken työpäivän Helsingin keskustaan. Toimisto on auki 15.30 asti *nari, nari* No, en ole himo-innostunut tuosta kämpästä, mutta toivon et se maali todella tekee ihmeitä...

Sit on vielä tapaus auto, jonka kans on jotain säätämistä. Kun lopulta sain kaaran maksetuksi, pitäis hoidella jotain omistajanvaihdos juttuja ja vakuutuksen ottoja. Ja mä vihaan noita tollasii... En ees tiiä oikein mihin pitää ton ilmoitusosan kans mennä, mut eiköhän se selviä tässä =) Tai pakkohan sen on selvitä. Tähän päälle, kun on vielä töissä hirvee paine ja kiire ni ei kai ole ihme, et välillä väsyttää...

No, ehkä koitan täs kehitellä jotain tekemistä. Ja kattelen josko sit jatkan juttua päivemmäll... =)