Tänään olen penkonut lankapusseja ja selaillut vanhoja Novitan lehtiä. Yritin ettiä mallia tota Cottonellaa varten. Sitä kun nyt sattui löytyy jotain 17 kg....? ; ) Olis kiva tehdä jokin monivärinen paita. Löysin muuten senkin lehden jonka mallia olen itse vähän muokannut värien suhteen. Malli on kai vuoden -89 Rondo-lehdestä (Arja Viitala). Seuraavassa kuva lehdestä ja mun tekeleestä:

377609.jpg

377616.jpg

Ehkä mä en kuitenkaan tuollaista paitaa nyt ala tekemään. Tai sitten pitäis keksiä jotain noiden musta-valko-ruutujen kohdalle, koska ne tekee tuosta vähän jotenkin levottoman näköisen.

Seuraavan kuvan otin Novita 1/94-lehdestä (Marita Lehtimäki). Voisi olla ihan kiva, värit kuitenkin vaihtaisin.

377608.jpg

Seuraavassa kuvassa tosi nätti palmikkopaita. Tosin mulla on jo itellä pari samanltapaista, tosin kaupasta ostettuja. Viimeisen paidan ostin hintaan 10,40 e. Siinä kohti miettii aina, kannattaa tuollaista alkaa itse edes tekemään.

377612.jpg

Vielä yksi malli, joka mua miellyttää. Nimittäin kaarrokeneule.

377610.jpg

Eilen etsin Googlesta kuvia peitoista, jotka on tehty isoäidin neliöistä. Tänään löysin tällaisen kuvan lehdestä. Tosi kiva!

377613.jpg

Törmäsin muuten Ninnan nukkekotipäiväkirja-blogissa hänen euro-kansioonsa. Mulla on myös sellainen, eli mä keräilen eri maiden eurokolikoita. Aika hitaasti noita tuntuu kertyvän, koska on toi kansio mulla ollut jo muistaakseni 2,5 vuotta.

377628.jpg