Eilinen päivä menikin sitten melkein ulkosalla. Lähdin aamupäivästä keskustaan. Kävin siellä Menitassa ja Hobboksissa. Muualle en sitten kerennytkään, kun sain työpuhelun ja jouduin lähtee käymään työmaalla. Mä olin muuten pikkasen hyvällä tuulella ku limputin takas autolla (Kisahallin pihaan) sieltä keskustasta. En mä ostanut mitään noista kaupoista... Hobboksissa kyllä selailin nukkekoti-kirjoja, mutta en vain sit jotenkin syttynyt, ku tiesin et joudun lähtee käymään työmaalla =(

No työmaakäynnin jälkeen suunnistin kohti Backaksen puutarhaa. Sieltä löysin kauan etsimäni aaroninparran (4,95) . Backaksen jälkeen kävin vielä Tuusulan (Pirilän) kukkatalossa, josta ostin 2 kukonharjaa. En mä edes tiedä elääkö ne tossa ikkunalla, mutta siinä ne nyt kuiten on. Vaikka eihän tuosta paljon vahinkoa tule jos kuolevat, kun maksoivat 1,20 yhteensä. Ai niin, mun elävästä kivestä tuli äsken kuollut kivi.

796682.jpg

796683.jpg

Kävin iltapäivällä kävelee talvipuutarhassa ja sit pyörin huvikseni Linnanmäellä. Tässä pari kuvaa matkan varrelta....

796684.jpg

796686.jpg

Tällaisen kuvan nappasin tuosta Linnanmäen vieressä olevalta kalliolta. Aika upea näky.

796687.jpg

Otin enemmänkin kuvia tuolta talvipuutarhasta, mutta ne on niin isoja, että en viitsi laittaa näkyviin. En oikein ole vielä sinut tuon mun kännykän kameran kanssa... Mutta jospa tulis vierailtua uudestaan tuol puutarhas ni voisin kuvata lisää noita pienempi-kiloisia-kuvia....

Tähän loppuun vois laittaa vielä kuvat tuliaisista Onskalle =) Hiiripussi on auki, koska yks hiiri ja Sticks-pussi lähtee Onnille postissa alkuviikosta. Vähä niinkuin esimakua tulevasta viikonlopusta ; ) Noi hiiret on muuten mukavia leluja, mut niiltä pitää poistaa tiettyjä ruumiinosia ennenkuin ne joutuu kotipedon sisuksiin...

796692.jpg