Tänään kävin vähän ullakolla tutkimassa äitin lankavarastoja... Ja täytyy todeta, että äitin ei ainakaa kannata osallistua Lankahamstereihin ; ) Sitä lankaa nimittäin ei ollut ihan vähän... Enpä paljon valehtele, jos sanon, että 6 isoa jätesäkkiä. Pelkkää Floricaa on jotain 1,5 jätesäkkiä! Viime vuonna ajattelin, et laskeskelen paljonko sitä on. Ja pääsin mä 324 kerään asti, kunnes totesin, että laskut menee sekaisin koko ajan, ku aina löyty uusia kätköjä. No, noissa kerissä oli jo 36 eri sävyä. Että, huh. Tulis upea peitto, jos virkkais vaikka niitä isoäidin neliöitä noista.

Tämmösen nyssäkän mä nappasin mukaani. Toi on tosi mukavaa lankaa mun mielestä. Tosi lepposta. Mutta mietin, että mitä tosta voisi tehdä...? Olen joskus nuorena neulonut tuosta yhden paidan, jonka kuva muuten löytyy mun Neulottua sivulta. Ton paidan malli on musta ihan kiva, mut värit ehkä on vähän kirkkaat ; ) Olen muuten muistaakseni ite valinnut noi värit, siinä alkuperäsessä mallissa oli jotain keltaista, valkoista, mustaa, sinistä? Pitäiskin kaivaa se lehti esille jostain. Mä tiedän, että se on "jossain" ; )

375673.jpg

Ai mistä mä olen perinyt tän hamstraamisen....? ; ) Ei liene epäselvää...