Tänään tul Finnstamperin paketti =) Ja sit kun eksyin vielä Taavan blogiin, josta luin, et Sinelliin on tullut Versafine-mustetta. No, ei auttanut muu kun lähtee heti töiden jälkee ostaa sitä, koska olen niin kauan sitä hamunnut kaikkialta. Kuvat kertookin sit enemmän ku tuhat sanaa. Sorruin nimittäin vielä ostaa tuon kisunkin sieltä Sinellistä.... Tässä on vähä kuvia mun kokeiluista tältä päivää:

1272230.jpg

Nää kaikki on Finnstamperista. Noi aakkoset on mun mielestä aivan ihania! Niistä tulee mulle aina mieleen joku Ihaa-aakkos-ristipitsomalli.

1272232.jpg

Sit tässä tää mun lemppari, eli talo!

1272234.jpg

Versafine on siis Sinellistä, muut Finnstamperilta. Nyt kyl voi sanoo, et on jo mopo karannut. Ja jos Itellaan voi luottaa, niin huomennakin vielä postiluukku heilahtaa... =) Tänään muuten mä tulin töistä samaan aikaan, ku mulle jaettiin päiväposti... Vai pitäiskö sanoa iltapäiväposti?