Jahas. Nyt taitaa vuodatus taas pelittää = ) Kiva!

Viime yönä näin taas kivaa unta, -Oxista- tietenkin! Paitsi, että härkä oli taas ilman "maskia" ihan omana itsenään. Pitkä mies oli, ja jotenkin Jore Marjarannan näköinen ; ) Sain halata tuota hirviötä-ilman-maskia, ja sitten hän lähti vielä mun luokse soittamaan kitaraa. Niin ja jotain runon tapaista kirjoitti mun oikeaan käsivarteen, mutta en kyllä enää muista mitä siinä sanailtiin... Onkohan tällä unella mitään yhteyttä siihen, että eilen kuolasin sitä Tukholman konserttia dvd:ltä....? No, tänään lykästi lopulta tuon Vanilla Light limsapullonkin suhteen, kun olivat paikalliseen S-Markettiin saaneet -Oxin-kuvalla varustetun pullon hyllyyn. Se multa puuttui! Mutta ei puutu enää.... = ) Kohta mun tarvii varmaan tehdä oma kategoria -Ox- ; )

410557.jpg

Tänään tuli postissa taas mukava kirje. Nimittäin Violariumista. Vähän aida-kangasta tilasin sekä DMC-lankoja. Tuo sininen aida on aivan älyttömän ihanan väristä. Onnistuin muuten taas tilaamaan yhden vyyhdin samaa lankaa mitä mulla jo on. Miten se on mahdollista, kun mulla on oikein lista olemassa johon olen ruksannut värit jotka jo omistan? Ei ymmärrä. Riivaako täällä joku Bobin henki (TP:stä) aina kun teen noita lankatilauksia...

410560.jpg

Kivan jouheasti toimi nyt tämä vuodatus =)