Viime torstaina tulin tänne Keski-Suomen maisemiin lomailee. Ja saas nähä, onko tänään ensimmäinen päivä kun ei sada? Joka päivä on tullut vettä ihan kunnolla. Eli ei paljon tullut muuta tehtyä ku notkunu sisällä... =( No, lauantaina kävin pikasesti Tuurissa. Sieltä ostin Sims-peli-boxin, johon kuului 7 lisäosaa. Hintaa oli vain 9,95. Ja löytöpuodista muistaakseni 5 tietokonepeliä, euron kipale. Ei ollut hinnalla pilattu ainakaan...

Eilen tuli mun tilaus Kirjokkaasta, jonka joskus kuukaus sitten jo tilasin. Tavarat oli ns. tilaustuotteita joten oli tiedossa, et tilausta pitää vähän aikaa ootella. Sitten sain idean, että haluunkin sen paketin tänne mun koti-koti-osoitteeseen, ja laitoin Kirjokkaalle siitä viestiä, ja onnistuihan se. Mut vähä laitto jännittä, et jos posti kääntääkin sen Vantaalle, ku en tajunnut sitä mun nimeä muuttaa esim. äitin nimeks.... Mut onneks paketti tuli tänne perille =) Paketis oli pari arkkia ez-mountia mun Magnolia-leimasimiin ja sitten tällainen egypti-kuva-cd. Ihania kuvatuksia =)

1756922.jpg

Toivottavasti keli vähän paranis, ni tulis tehtyä muutakin ku istuttua/löhöiltyä sisällä. Sisällä olemisesta huolimatta, mun ristipistot ei ole edenny mihinkään. On jotenkin vain niin saamaton olo. Vähän meinaa työasiat liiaks pyöriä mielessä, vaikka lomalla onkin. Huolestuttaa tuleeko kaikki hommat tehdyksi, kun ei ole ite vahtimassa. Näin jälkiviisaana voi sanoa, et olis pitänyt pitää lomat vasta elokuun alussa, jotta ois ainakin tietyt hommat tullut hoidetuksi.... No, täytyy soitella tuuraajalle taasen varmaan tänäänkin...