Näin jo toisen kerran viikon aikana unta Lordi-bändin monstereista. Mutta mulle ne ei ole mitään painajaisia, vaan oikein mukavia unia. Ainut vaan, että aina se mun suosikkihärkäni -OX- on kateissa niissä unissa. Niin viime yönäkin. Viime yön unessa oli mukana vain Amen (kitaristi) ja Awa (kosketinsoittaja). Niin ja olihan se -OX- myös, mutta sen mä näin siinä unessa mukamas ilman härkävarusteita... =) Että tällasia ne mun mukavat unet on ; ) Tänään pitikin sitten vähän verestellä Euroviisu-muistoja dvd avulla. Yhtä hyvältä se voitto näytti vieläkin.

Kutominen on nyt siinä vaiheessa, että keskiosasta päättelin hihojen kohdalta silmukat ja toinen hiha on nyt valmis. Nyt vain vielä toinen hiha ja sitten saan siirtää kaikki samalle puikolle ja pääsee sen kaarrokkeen kimppuun. Tosin siihen pitää vielä vähän kattella tota värimaailmaa... Huomenna siitä lisää.

Tänään tuli muuten vastaan pussukka, jossa on yks aloitettu tekele. Viime kesänä taisin alkaa sitä virkkaamaan. Tuollaista "jakkua" tummansinisestä Nallesta. Jospa huomenna laittaisin siitä vähän kuvia. Onneks mulla näitä aloituksia riittää ; )

Laitetaanpa tuollainen vanha maisemakuva tähänkin postaukseen ni on vähän kivemman näköinen.

398602.jpg